Och så vart de fredag igen!

Sådär ja, då var det äntligen helg igen! Denna arbetsveckan gick sjukt fort :) blev lite stressigt idag när jag försov mig i morse. Torsdagar = tre pållar att rida = inte tid å sova några åtta timmar. Drömde att Cäs hade rymt på Skånegatan och sprang å myste med pensionärer.
Imorgon är det återigen tre pållar som vill ha motion. Plus att jag har en hel del annat jag vill hinna. Fredagar är min kommaikapplivetdag! Upp tidigt med andra ord. På kvällen blir det middag hos Annies familj. Trevligt!
Fick veta idag att det iaf blir kvällsjobb tom vecka 10. Gööött!!

Lite te och pepparkakor kan jag nog ändå unna mig att fira med när jag kommer hem? Sova kan man göra i graven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0