SM Guld!

Igår avgjordes lag SM i gymkhana. Tack gode gud för att jag rider i ett så grymt lag! Snacka om att mina nerver satt på utsidan hela morgonen. Jag gjorde några riktigt tragiska missar å bara var allmänt fumlig. Men inget som spelade överdrivet stor roll i slutändan då vi ändå vann med 18 poäng! TW-ponnyn gick hur bra som helst och lyssnade kalasbra! Är sjukt nöjd med henne, hon har verkligen vart den mest sansade av oss dom senaste tävlingarna! Tur att jag har världens bästa hästskötare Annie oxå som hjälpt mig både innan, under och efter tävling. Hur har jag nånsin kunnat klara mig utan henne? :)
Blev en mysig segermiddag igår kväll å när jag kom hem till mannen så hade han laddat med godis, B&J och kaffe!
Helt perfekt söndag helt enkelt!! ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0