What's the Point

En sån dag! :) är glad å nöjd nu men var måttligt road i morse.. Lite för lite sömn efter att ha tillbringat lördagskvällen å en bit in på natten hos syrran, en man som telefontrakasserade mig resterande delen av natten, å sen upp alldeles för tidigt denna söndag för hoppträning på Meppsson. Kunde vart kul...oom jag slutade lägga så jävla mycket press på mig själv. Idag var det alldeles för mycket fokus på dåliga saker som pågick i min skalle så kunde inte ha trevligt på träningen alls. Jaja får jobba lite mer på den mentalt labila delen tills nästa gång så ska det nog gå bättre!
Resterande delen av dagen har avnjutits i ridkläder med att fixa med allt å inget, så jäkla gött å inte ha någon tid att passa!

Ligger å kollar på Med Clara Henry. Klockren tjej verkligen! Måste försöka sova snart. Mannen har somnat för längesen... Imorgon kickar jag igång veckan med fetingpasset på gymmet, och sen ett dressyrpass på min bästa vän i fyra skor! Hur najs som helst!

Har ju vart omotiverad med det mesta det sista. Men nu har jag lite saker inplanerade som verkligen får mig pepp! Välbehövligt för att orka med! Första grejjen är Ladies Night på lördag med Coco! Ska bli awesome!

Fick sms av Annie att jag å Cäs är med på GHS sidan även i år! :D
Fina fina killen ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0