Blir Så Jävla Trött På Mig Själv!

Jävla skitträning var det idag. Var inte helt bra vän med min ponny å red allmänt kasst. Lixom inget som kändes sådär asbra bara.. Fick stressa som tusan till jobbet så det var väl kanske en stor bidragande faktor. Mammsi filmade iallafall så ska kolla på detta spektakel när jag kommer hem. Känns tryggt å rida i ett så jävla grymt lag iallafall!!
Såklart så tajmade jag största trängseln på jobbet när jag kom direkt från träningen svettig å hästig. Var ju sen så blev liksom tvungen att knö mig in i största folkmassan. Hatar själv när folk som luktar unk knör sig! Aldrig mer oduschad in på jobbet igen!

Längtar tills min Coco-vän vill börja gymma med mig! :)

Blev ingen dressyr på Cäs i morse, istället gav vi oss ut i skogen å galopperade bland gula löven. Skrattade så mycket så jag inte kunde bromsa ordentligt å höll på att rida över en liten tant som var ute å gick. Min fina ponny med massor av humor! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0