En Annan Värld

Härliga underbara helg! Blev äntligen utgång igår! Först vare middag å bowling med laget. Supertrevligt! Å sen en liten förferra, å sen skakade vi rumpa hela natten. Dagen har mestadels tillbringats med att ta igen förlorade sovtimmar.

Precis käkat en ny god maträtt som Leifi gjort efter en kass hoppträning på Broshan. Gick så jävla dåligt!! Vi jobbade inte alls som ett team utan det var totalt kaos. Men det blir bättre med tiden hoppas jag. Tänkte gå ut i stallet å pyssla med honom lite så han inte är ledsen efter den dåliga träningen! Å imon får vi fortsätta träna på samma övning.
Fast medans Broshan torkar så åker jag nog å köper en fet godispåse som jag kan mysa ner mig med till en film sen. Mannen vann sin fotbollsmatch idag och därmed sin division. Han är nog ute å firar med sitt lag ett tag får jag en känsla av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0