Energitjuvar måste bort

Ibland måste man nog stanna upp och inse vad som är viktigt i livet. Ibland slösar man sin tid på saker i ren rutin. Saker som tidigare har legat en varmt om hjärtat och skänkt mycket glädje. Men då är då och nu är nu. Det som inte skänker glädje finns ingen mening i att lägga tid eller ansträngning på!

Jag skrev en lista i början av året på saker som jag ville ändra på i mitt liv. 4 saker som jag ville addera för att bli gladare och må bättre, och 4 saker jag ville radera ur mitt liv som inte längre känns roliga eller får mig att växa som person. Jag tror att jag kan bocka av 6 av dessa 8 punkter. De andra två ligger i plan men har inte riktigt gått i lås än.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0