Kärlek till livet

Awesome dag idag ju! Sov en halvtimme extra...hela sex timmars sömn inatt! (Sömn är tyvärr en bristvara för tillfället) så glad i hågen åkte jag till gymmet en snabbis å sprang femman på bandet. Finfin tid idag, var väl bara överskottsenergin som behövde få utlopp nu när jag inte hunnit träna på länge. Effektivt får bli min grej nu om jag vill komma igång igen! Sen hem å mocka å rida Broshan. Vi var ute å red lite först, cantrade på en äng. Jag nynnade diverse sånger för min stackars lilla ponny men han verkade nöjd trots min falska stämma å frustade ikapp. Å sen blev det lite seriös dressyr inför träningen på fredag. Man måste öva på sin läxa ju!
Gjorde en insats med gräsklipparen oxå, vilket var SÅ mycket enklare nu när jag fattat att det finns ett handtag man kan hålla inne som gör att den går själv å man slipper knuffa omkring den. Skyller på att jag bott i lägenhet hela min barndom å aldrig behövt klippa något gräs.., tog mig dock lite vatten över huvudet å började klippa våran gräsbana/hage/kommeraldrigblifärdigmark. Hade bestämt mig för att flexa till jobbet idag för att hinna klippa klart men så tog bensinen slut. Tur det!! Annars hade det blivit ännu mindre sömn inatt. 

Idag var en sådan dag när allt slit och all tid man lägger ner känns så himla värt ändå...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0