Min Värld

Hade ställt klockan tidigt i morse men när jag vaknade öste regnet ner så drog täcket över huvudet å somnade om. Så härligt när man kan göra så!! Kom upp i hyfsad tid iallafall så stallet är fixat å hästarna är motionerade. Har även hunnit se ett avsnitt av Ensam Mamma Söker och hinkat massor av te. Får bli ett avsnitt av Elsas värld oxå innan jag drar igång lite städning och sen kommer det bara vara att packa sig iväg till jobbet. Får smita en sväng sen för å åka å träna våran sista träning innan SMet på söndag.

Var med i budgivningen på en superfin lägenhet igår men stannade, ångrar mig lite nu! Den var verkligen superfin! Är å andra sidan jäkligt renoveringssugen så hoppas det kommer ut något kul snart, ska ringa mäklaren på onsdag så kanske han hade en lägenhet som var till salu!

Ska passa på att chilla liite till innan dagen drar igång på riktigt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0