Om Du Vill Ha En Idiot Lägg Din Hand I Min

Härliga onsdag med finfint väder och bara en ponny att rida! Hann även till gymmet i morse å sen en promenad och lite städning på eftermiddagen! Delvis min mans förtjänst som gjort matlåda till mig och mammi som mockade idag! Bästaste!

Var dock så sjukt osugen på att jobba idag, vilket jag ändå inte känner så ofta.
Fick tillochmed huvudvärk när jag svängde in på parkeringen! Suck!
Hade lite infostopp idag oxå för dom skulle informera om nya kalasfabriken vi ska bli. Nån har "tänkt till"... Istället för att bygga på två flöden så ska det byggas på ett. Shit alltså vad dumma idéer dom kommer med ibland! Jeje, skall bli spännande att se hur det går, i december 2015 vet vi svaret.

Nu ska jag masa mig upp till omklädningsrummet å basta lite innan det är dags att säga hejdå till kollegorna å åka hem till min bättre hälft å krypa ner! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0