Tio saker du förmodligen inte visste om mig!

 
1. Jag är tragiskt dålig på att komma ihåg namn på folk...
 
2. Jag vill verkligen ha barn. Bara inte just precis nu...
 
3. Jag har aldrig smakat på ärtsoppa! Och kommer med största sannorlikhet aldrig göra det heller...
 
4. Jag är rätt bra på att spara pengar. Har ett par hundra tusen sparat än så länge...
 
5. Jag pallar inte att kolla på skräckfilmer överhuvudtaget. Blir supernojjig å drömmer mardrömmar...
 
6. Jag har ingen idol eller någon jag direkt ser upp till...
 
7. Jag har himlans lätt för å gråta. När jag är glad, ledsen, arg, besviken, rörd...ja nästan för allt ju...
 
8. Jag har en papps som har tre bröstvårtor. Även hans mormor har det. Undra om kanske mina tilltänkta barn ärver det..? Hehe!
 
9. Jag var starkaste tjejen i klassen i skolan.
 
10. Jag tycker defenitivt Ben&Jerry´s Peanut Butter Cup är den godaste glassen ever!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0