En snabb uppdatering sådär en fredagkväll...

Har stängt in mig i sovrummet då mannen och Coffe kollar fotboll, Sverige - Irland. Inte jätteintresserad idag, kollar de dejtbara istället. Sjukt sköna människor! Pausar ibland för å lyssna på snacket från vardagsrummet, så håller jag koll på hur det går för Sverige ändå =)
Har haft en go dag. Tränade för Linda (alldeles för tidigt) i morse. Brorsan var duktig, som vanligt! Sen fick jag åkt å köpt pållemat, på måndag stallas dom in å ska matas massa mina små tjåckisar!! Blev lite fix hemma oxå å sen träning för tjejorna! Lagom stressig fredag!
 
Nu är matchen slut...dags att återgå till min man!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0