Guldpowniesar!

Finfin onsdag! Började med ordentlig frukost för en gångs skull, något jag borde göra jämt! Allt blir så mycket lättare.. Ett hopp-pass i paddocken på LillaBroren stod först på agendan. OM han var fin att rida idag! Mitt lilla hjärta gick som en kung från det att jag satte mig i sadeln till dess att jag stod på backen igen. Vi har fortfarande lite småproblem ibland med byte av galopp över hindrena men balansen har blivit så himla mycket bättre det sista så det kommer nog snart. I övrigt lyssnade han superduperbra!!
Pass nummer två blev dressyr på Cäscäs. Oxå han var trevlig att rida idag! Underbara djur har jag :)

Imorgon åker mor å Leifsi till Finland så jag får klara mig själv ett par dagar. Hur ska detta gå?

Klarar mig iaf fett bra utan Bengtsson på jobbet. Hoppas han blir kvar i skogen en vecka till! 
Ska strax dra mig från jobbet för å åka till GFRK å ta ut laget till SM kvalet. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0