Jag Vill Inte Ha En Annan Värld

Tröttheten är enorm! Vaknade i morse av att jag svarade i min telefon när det var mitt alarm som ringde. Kom upp tillsist iallafall å åkte hem. Började med ett dressyrpass på Cäs, som gick ganska hyfsat tills mannen blev trött å började skutta runt som en tok. Det gjorde inget, är glad sålänge fabbron är pigg! TW fick ett tömkörningspass och även hon gick ganska så hyfsat. På lördag ska hon få gå första riktiga gymkhanaträning sen typ mars tror jag. Sköter hon sig och inte är alldeles till sig i trasorna så får hon vara med på SM kvalet om två veckor. Häromdagen stod hon en bra bit bort i hagen men kom upp till grinden helt själv när hon såg att jag plockade fram gymkhanamaterial. Sötnowsen!

Fick tid över idag å har ägnat den åt att bara vara. Han bland annat dricka the, läsa lite i en bok å sitta en stund framför datorn och slösurfa. Kändes riktigt bra, måste nog börja planera in egotid!
Men tiden går fort så nu måste jag snart gasa mot jobbet.. :/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0