Livet rullar på som det ska - Det går bra nu!

På jobbet å jobbar utan min kompanjon Bengtsson! Tycker nog att det går ganska så bra ändå, trots att Bengtsson är ute å tältar i vildmarken. En hel vecka ska jag klara mig! Jävla svikare! Nästan så jag hoppas att han blir uppäten av en björn. Iallafall lite knaprad på!

Hade en grym helg iallafall! Lördagkvällen tillbringades på Katarinas 40 års kalas. Galet god mat och trevlig underhållning. Världen var liten som vanligt...

Igår var jag å hopptränade med Meppsson på Clareberg. Riktigt roligt vare! Gött å vara igång igen! Gick ju riktigt bra innan skadan så hoppas att det kan bli lika bra nu!

Känns helt enkelt som allt börjat flyta på igen! Har lite pusselbitar kvar men är nöjd med läget ändå. Life is for living ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0