Nu är det höst på riktigt...

Sista arbetsdagen för veckan avklarad! Tar ledigt imorgon för å kunna träna på TW. Känns verkligen som det är nödvändigt! Tävling på söndag, känner mig taggad än så länge iallafall, vet inte om det kommer låta likadant efter träningen imon.. Men jag hoppas att vi ska sköta oss!

Blev en tidig tur i skogen på Broshan i morse. Såg en hare med avsmaskat huvud. Å riktigt burrväder var det, hösten är här! På dagarna blir det ju ganska lagom värme för att rida men jag har en dålig vana att vilja göra klart allt med hästarna så tidigt som möjligt, så minst en kuse kommer bli motionerad i kylan. Väldigt skönt när man inte behöver stressa så mycket i stallet, men blir jag klar i tid så fastnar jag ändå med något så att jag får stressa till jobbet. Vet inte hur det händer alltså!

Imorgon är det dressyrträning på Brosh kl 10. Innan dess ska jag helst ha dressyrat på Cäsen. Och på kvällen blir det då gymkhanaträning på TW. Däremellan ska det fixas för tävlingen, är jag duktig å får koll på allt ska jag unna mig en dejt med Carro på lördag!

Dags att säga trevlig helg till kollegorna å ta sig en dusch! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0