Obehagligt!

Det blev tävling på min prinsessa igår å hon skötte sig kalas! Jag hade en stoor trötthetsdipp i mitten av andra omgången men annars är jag rätt nöjd. Att vi skrapade ihop mest poäng å är kvalade till A-finalen gjorde ju såklart inte saken sämre! Lite mer träning bara så ska det nog bli ännu bättre hoppas jag!

Kommer till jobbet idag, tjingsar på en kollega å frågar hur helgen varit. Svaret jag fick var "jag var så jävla trött så när jag kom hem i lördags å slängde mig på soffan så hade jag inte orkat lyfta på arslet om du så kommit hem till mig iklädd Borat-baddräkt!" Min fråga är nu; var detta menat som en skadad komplimang eller skadad förolämpning?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0