Så går det!

Fan oxå! Så fort jag får chillat lite så blir jag sjuk! Det är precis som att kroppen känner efter på nått jävla vänster. Men en liten förkylning har ingen dött av så tänker jobba ändå! Kanske glömmer kroppen av sig? Hoppas att min kompanjon Bengtsson är sugen på att göra dom tunga grejerna idag bara! Imorgon står det fyra söta hästar i stallet som måste motioneras å mockas åt. Jag är inte så sugen å misstänker att det kommer ta större delen av dagen då allt jag gör tar hundra år just nu.:/

Har iaf lyckats ta mig igenom en hel dressyrlektion med Broshan i morse. Lite bakslag idag, en övertaggad kuse i kombination med sjuk ryttare var ingen bra kombo. Men det gör inget. Min mor fick filmat lite så kan se massa saker på filmen som ska jobbas på. Verkligen nyttigt att se!

Dags att dra sig ner å börja mecka lite lastbil, med tanke på snigeltakten bör jag väl börja innan mina kollegor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0