Hådbrö!

Red dressyrlektion för Linda idag på min lilla kille! Gick kalasmycket bättre än förra veckan iaf. Dock tyckte Linda att jag var lite kass på att styra så hon föreslog att jag skulle låtsas att Broshan var blind. Såg ju framför mig hur Brosh hade blindkäpp, ögonlappar å hela kittet så satt å garvade för mig själv, å styrningen blev om möjligt ännu sämre!

Bara två pass kvar på jobbet innan helg! Imorgon och lördag är det hoppkurs på Meppen. Och på söndag kommer min gamla kompanjon Anneli å bor hos mig ett par dagar. Kommer bli en finfin helg! Vet inte om jag ska inleda den med en sväng till gymmet eller mys hos ett stycke man. Får klura lite till på det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0