Partytime After The Sun Goes Down

Jamen sista jobbdagen på veckan! Har jobbat över nästan varenda dag både denna å förra veckan så känns verkligen som en rivstart efter semestern! Lite onödigt i supervädret kanske kan tyckas. Men går man bara upp i tid så hinner man både rida, gymma å sola oxå! Sova kan man göra i graven som sagt! Men imon är det chill dill på havet med båten som gäller! Ser så mycket fram emot det! Vi fick i båten sent och så har det ju knappast vart superväder så man kunnat välja å vraka på dagar!
Har en finfin helg att se fram emot! Spelkväll fredag, utgång lördag och middag+bio på söndag. Jag är lyckligt lottad som har så fina människor omkring mig!! Vill gärna inte vara ovän med nån men orka svansa efter folk som ändå bara är buttra! Det får finnas gränser för hur långsint man kan vara!

Lycka var att komma ut i sommarhagen i morse å alla pållarna kommer knatandes med Cäsi i täten! Mitt hjärta! Jag är så tacksam för att farbrorn fortfarande är hel å glad! Hade han vart människa så kanske han dock hade använt sig av sin rullator på väg till gymmet. Men så fort han är uppvärmd så är han ungdomen själv!
Broshan å jag var ute i skogen på björnbärsjakt. Mest jag då!  Min osammarbetsvilliga bumbibjörnsponny var stark som en oxe å totalt oduglig att plocka björnbär ifrån. Så nästa gång får det bli ett annat stycke kött att palla bär ifrån! En med mindre myror i brallan!

Dance dance like its the last last night!:)


I brist på vettiga bilder får det bli en gammal bild från Feliz's kalas förra året. Min grymma mami roddar alltid för alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0