Tell Me That You've Had Enough

Det är redan en vecka in i december. Andra advent har bjudit på regn (massor av den varan dessutom) spetsgruppsträningar och pizza!

Började morgonen med att snooza en timme! Åkte till stallet och släpade ut Merlin i ösregnet för att longera. Fick bli kort och intensivt men vi hann ändå bli helt genomdränkta. Utsläpp och mockning innan det var dags att bege sig till Alleby för dag 2 av spetsgruppsträningar. Gick helt okej (kunde gått bättre/kunde gått sämre) men det var iaf roligt :) dock får jag nog träna mer på burpees (googlade precis hur det ska se ut och jag gjorde väl inte riiiktigt som man ska haha)
Åkte å köpte pizza med mamma, käkade och somnade på soffan. Vaknade halv nio och insåg att jag hade en ponny kvar att motionera. Det blev ett kort longeringspass för Brosh oxå men han verkade inte ledsen för det. Nu är pållarna nattade, jag är hemma och duschad, redo för sängen. Ska bara skicka ett mejl och beställa ett nytt gymkort oxå...sen blir det nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0