Fight With My Brain

Nu är det bestämt att det blir inget Scandinavium för TWn. Så jävla tråkigt! Kollade henne idag och hon är fortfarande inte helt hundra. Likasåväl att ta ett beslut nu å inte chansa, blir bäst så för alla! Men det känns riktigt jobbigt just nu, hade verkligen sett fram emot detta.

Broshan var iväg på seriedressyren omgång 2 igår på GFRK. Blev bara en start, LB:2, men han skötte sig under hela programmet utan några utbrott och han å Vendela placerade sig som 6:a. Så duktiga är dom!!

Hade en riktigt mysig helg. I lördags var det supermys hemma hos min fina Coco-vän, bara vi två =) Kvalitetstid på hög nivå, fastän vi trodde våran sista stund var kommen ett tag!

Var på hoppträning med Merlin igår igen. Han får så mycket beröm för att han är så lydig. Haha, vi säger väl så! =p

I helgen blir det gymnasie-reunion. Dock kommer jag bli sen som alltid då vi ska träna innan. Jaja, är ju bara biljard jag missar - suger på det ändå! Har nog inte ens spelat sen jag var 14 år å hängde på Gården. Det var tider det!

Nä, dags att försöka sova! Hur kommer det sig att man kan vara aptrött hela dagen men så fort man kan gå å lägga sig så är man superpigg!? Ska deppa ihop lite för TWs missade Scandinavium debut, men sen är det bara att tagga om till max...blir ju en annan grym ponny istället!!
Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0