Fläcken Som Aldrig Går Bort

Ibland undrar jag om det är jag eller världen som är galen... Sjukt att folk kan bete sig precis hur som helst gång på gång utan att det får några som helst konsekvenser. Ingenting förvånar mig längre!

Tänkte ta mig en hästfri dag idag då bästaste bästa mami redan hade mockat när jag kom hem. Så jag gick ut med hunden, tog in hästarna och åkte med Leif och handlade och sen på lägenhetsvisning. Kom hem och så slutade det ändå med att jag gick ut och ryktade mina pållar. Jaja, ingen ridning iallafall så är gött taggad för dressyr imon!
Lägenheten var ganska najs oxå, speciellt som Leif lovade mig att slå ut och bygga upp en vägg om jag köper den. Är lite sugen får jag erkänna men tiden får utvisa om det blir mer än så...

Fan vad jag är tacksam för mitt liv ändå! Massa kärlek till alla underbaringar som alltid finns där för mig! Ni är bäst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0