Om Det Finns En Gud Så Är Jag Jävligt Arg På Honom!

Känns som det mesta går emot oss inför nästa veckas tävlande på Scandinavium! Nu har vi ännu en halt häst så det ser inte ljust ut. Men skam den som ger sig! Börjar bli gött taggad iallafall, även om jag lite känner för å gå å gömma mig emellanåt när jag tänker på hur lite jag har tränat på Chäcksi. Men det får helt enkelt gå ändå! Är ju en rutinerad kuse så kanske räcker om jag håller i manen och åker med?
I helgen är det iaf sista chansen att lösa en maskeradoutfit till tisdagens maskeradpartaj. Blir inte överdrivet avancerat då jag ändå kommer få gå hem i tid å gå till jobbet på onsdag.

Vart en sväng på gymmet nu efter jobbet. Blev ett par km på bandet iaf, men nu är det pållar som ska motioneras innan det är helg! Behöver massvis med sömn! Och på söndag är det Broshi å Vendela som startar sista omgången i seriedressyren. Wiie!

Orka med skit! Likasåväl att strunta i det då!!

Fina Chäcksi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0