En vanlig dag för andra är ganska så ovanlig för mig...

Woho! Idag har jag haft en chilldag kan man säga! En såndäringa dag som normala vettiga hästmänniskorna har de flesta dagarna i veckan. En såndäringa dag när man har tid att stå en längre stund å rykta på sin fina ponny och uppskatta honom sådär lite extra. Och inte behöva stressmotionera honom heller. Och man faktiskt bara har en enda ponny att fokusera på, och inte måste upprepa samma procedur tre gånger. Bästa mami hade mockat åt mina pållisar, vilket hon iofs gör de flesta dagarna i veckan nuförtiden, bäst som hon är! Brosh gick dressyrträning med Vendela, Frida dressyrade på Meppe och TWn fick sin tisdagsvila. Alltså bara Cäs kvar till mig idag. Har även hunnit gå en promenad med Coco å Loofie som kom över en sväng, och bara inte stressat alls i största allmänhet. Lyckad dag å jag känner mig som världens nöjdaste tjej. =) Kommer somna gott nu (kanske lite extra eftersom jag låg och vred å vände mig till klockan fyra inatt) Men jobba dag ett tag kommer nog vara helt okej ändå...ett tag!
Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0