Hellre be om ursäkt än tillåtelse!

Gjorde kanske min sämsta dag någonsin på gymmet idag. Så sjukt opepp! Fan dags att skaffa sig en personlig tränare tror jag om man ska få något vettigt uträttat.

Bara ett styck djur att motionera idag. Broshan den vilde, som nog tyckte de va gött å få trava å galoppera lite i snön! Sjukt taggad ponny som skummade extremt mycket i munnen! Blir bra med dressyrtävling på det, när han knappt kan hålla sig i skinnet i vanliga fall. Ännu mindre nu med all överskottsenergi. Mamma tyckte vi skulle åka supertidigt för å värma upp sådär ett par timmar haha!

Nä, dags att nana sig för jobbet imon! Vi ska börja med nått nytt tragiskt system som företaget hittat på för å bygga bättre bilar. Hamnat i en grym grupp iallefall på bra balanser, men ibland tror jag faktiskt att jag hade kunnat ta högsta chefsjobben på Volvo myself. Verkar som dom bara drar en lapp ur lådan så fort något bör ändras. Inte så logiska beslut som tas alltid.. Eller någonsin..

Imorgon är det även dags för träning på den grymmaste ponnytjejen! Wiie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0