Helt färdig!

Dags att kasta in handduken för dagen, jag är helt slut! Upp tidigt å fixa i stallet plus det sista finliret på Broshan innan det var dags att lasta och åka till GFRK för seriedressyr. När det var klart var det bara hem å lasta av B och lasta på Meppe för hoppträning på Clareberg. Sen hem å packa upp alla grejjer för dagen och slutligen gå en promenad med TWn. Slängde i mig maten när jag kom in, hinkade två stora koppar te, tog en lång dusch. Och nu har jag äntligen tinat. Men lätt värd dag, dock är sömn ända alternativet just nu! Om så självaste kungen hade kommit å knackat på så hade jag inte orkat hasa mig ner å öppna! John blund håller strypgrepp på mig, garanterat!

Lätt snyggaste ekipaget idag! <3

Igår var det middag på stan å fika med Ävish för å catcha up senaste tiden. Tror vi hade behövt ett par kvällar till för å komma ikapp! Har vart mätt typ hela dagen, så jäkla god mat åt vi!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0