Jag Kunde Dö För Dig Nu Är Du Död För Mig

Vi vart egentligen lediga idag men jag gick in å jobbade ändå. Segt i morse men gött å ha det gjort! En av dom lättare övertiderna så har vart en hel del flamsande. Lagom tempo en fredag iaf...
En sväng på gymmet, blev jogg en mil på bandet på 55 min å sen lite promenad på det. Alla kusar är redan ridna så det är dags att dra sig in mot stan på fika och bio.
 
TW gick lika bra på träningen igår igen. Upphoppen börjar bli lite bättre oxå. Dock har vi fortfarande inte gjort en hel träning ihop hela laget än. Känns ju sådär =/
 
Broshan ska tävla seriedressyren omg 1 på söndag. Jag ska vara ponnymamma å mami ska vara ponnymormor å baka dumlekakor special edition.
 
Dags att lägga på ett kol så jag inte blir sen, som vanligt!
 
Är så jävla besviken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0