Oh no!

Sitter å har lite ångest för å gå till jobbet imon. Känns som det var hundra år sen jag jobbade (fast det var det verkligen inte eftersom jag var inne senast för en vecka sen!) Men imorgon blir det dagtid igen...med gamla gänget...eller vad man nu ska kalla dom =/ Blir att varva ner med lite film en timme innan jag går ut å nattar tottona å sen mig själv. Har verkligen inte lyckats vända tillbaka dygnet än så kommer nog bli lite tufft denna veckan. Tur att det är kortvecka iallafall! Men buhu vad jag tycker synd om mig själv ändå..
 
Lagat lite mat med mor min men annars har nog hela dagen tillbringats i stallet. Timmarna går löjligt fort ju!

Snälla gode gud gör så att jag kommer upp imorgon bitti!!! Och att det inte blir för mycket drama på jobbet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0