Excited!!

Startade dagen som vanligt med hezt. Ett dressyrpass på Broshan blev det innan det var dags att åka och kolla upp min handled som vägrar bli bra. Den har bråkat sedan tre veckor innan Scandinavium så det var verkligen på tiden! Men med tejp och stödskena så ska förhoppningsvis min sena sluta hoppa runt! 
En sväng till gymmet och en uteritt med Hedda hann jag med oxå innan det var dags att åka och hämta nycklarna till lägenheten! Vi ska egentligen inte skriva förrens imorgon men dom var snälla å lämnade nycklarna idag! Gick lite banans å började rycka lister, slipa lite väggar å pilla med golv redan idag. Var även å handlade startkit för morgondagen så vi kan börja ordentligt direkt imorgon bitti! Kommer nog bli bra tror jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0