Jag Behöver Dig Kom Hit Och Rör Om

Finfin dag med besök i min kommande, alldeles egna lägenhet. Åh som jag längtar! Tur att jag har en snäll kollega som kollar lite inredningsstuff med mig! Har kommit på en ascool grej jag vill inreda med men får se om jag vågar göra det..:)
Även ett bra pass på gymmet å pålletid idag. Å fixat klart det sista med banken och dragit lite i försäljning av en av mina sadlar. Jag är redo för en helg i Falsterbo! Hoppelihoppas att Leifsen har hunnit byta batteri i KEN. Annars kommer vi få putta honom till Falsterbo, eller åtminstone hem! Inatt svek han mig big time när jag skulle hem från jobbet! Men allt är glömt och förlåtet om han bara ger oss en bra helg och tar oss hem tryggt och säkert igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0