Vågrätt läge i solen!

Tjo sko!
Ligger på altanen å jobbar på lite färg på min bleka kropp! Ska snart dra oss till lägenheten å riva garderober i hallen. Var där en snabb sväng innan frukost och spacklade det sista i vardagsrummet. 
Blev en ordentlig tur i på Meppe innan, vi lekte känguruzebra och tjingsade på alla gamlingar som var ute å roffade hallon i skogen.
Äntligen fått lite koll på min nya telefon, dock släpar jag gärna med mig min gamla oxå, dålig vana å jag vet egentligen inte vilken situation den skulle kunna rädda! Men nya pärlan kommer nog bli number one snart! Dock är den ju lite efter på att läsa fingeravtryck om man råkar jobba lite för mycket med händerna. Lätt hänt när man renoverar tyvärr.. Blir nog bättre när allt återgår till det normala!
Näe, nu kryper det i kroppen å kliar i fingrarna...fixitajm! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0