Det Blir Vad Du Gör Det Till

Precis hemkommen från dubbelfika med vännen Anneli som är i Göteborg över helgen. Fått catchat upp iallafall en del av vad som hänt sen vi sågs. Tog svängen förbi Kålltorp på hemvägen å drömde mig bort. Tror att jag nån gång kommer att bo där igen. Så mycket fina minnen! Gick även in på ICA för å köpa typ en färdigrätt ha till lunch imorgon. Hittade mest massa andra spännande grejjer istället, så det blev en dyr matlåda kan man säga... Najs å bara hänga omkring i affärer där man inte brukar handla hehe. Kvantum Munkebäck kan även vara den bästa...efter Angered som är allra grymmaste.

Behöver jag nämna att jag fortfarande är sjukt pepp på att köpa lägenhet! Är glad för det dock för fram tills jag blev 25 har jag inte vart minsta sugen. Trodde på riktigt att det var nått fel på mig å att jag aldrig skulle vilja. Hoppas att det kommer ut nått bra SNART! Annars kommer det nog sluta med att jag bygger mig ett hus här intill. Kanske får sänka kraven lite nu...

Blev en klätterpromme med Janne, TW å Meppe innan. Snacka om att min kondis är sådär å jag måste masa mig till gymmet imon!!

TW rullade fast i boxen idag. Aldrig haft en kuse i stallet som gjort det innan, obehagligt...=(

Imorgon blir det tandläkaren för att ta fler röntgenbilder. Orka med min käft alltså!

Klockan är alldeles för mycket som vanligt och jag kommer inte orka upp imon. Ge mig sommar å ljusa mornar tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0