Fina Åsn!

Påväg hem från Bulycke med åsneponken. Vi har hoppat lite P&J efter ett spontaninfall i morse när jag vaknade 9.15. Insåg att jag inte skulle hinna träna något inför Bohuscupen nästa helg annars så det vart lite hektiskt. Meppe gick bra iaf, blev en tung men felfri runda på 90 och en rivning på första hindret på 1 m. Gjorde en del tabbar som Mepp fick reda ut så måste ta mig i kragen å fokusera mer nästa helg! Men det var riktigt skoj iaf!

Nu blir det hem å lasta av, mocka ur lastbilen och packa upp. Och sen koppla på släp å packa grejer till Cäs så ska vi åka med tjejerna i stallet till Delsjön å fräsa i backarna! Helst ska jag hinna rida Brosh en sväng med! Hästar för hela slanten, som alltid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0