Och Så Var Den Veckan Över...

...och det är ett helt år till nästa gång! Sjukt hur fort det går! Känns som det är så med allt nuförtiden =(
Är inte överdrivet nöjd med min ridning i veckan...behöver se filmen, bearbeta och begrunda... Chack var en pärla iaf!

Nån som inte är nån fucking pärla är iaf Merlin! Den jäkeln ville verkligen ha ihjäl mig idag. Skulle hoppa några pytteskutt å kräket laddade som tusan och krumelurade ihop sig å drog på efter hindrena så jag höll på att flyga som en vante. Får bli lite löshoppning imorgon så jag slipper riskera mitt liv =P

Fick träffat världens bästa Lena en sväng i lördags oxå innan hon satte sig på planet till Italien. Åh vad jag har fina vänner, bästabästa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0