Vad gör man inte för sin ponny!

Påväg hem från Lund. Har vart nere med TW hos en sadelprovare som vi har fått rekommenderat. Så nu toppar hon min lista på dyrast i sadelväg. Hon toppar de flesta dyrast-listorna när jag tänker efter...
Är iallafall jäkligt nöjd! Vet inte hur jag ska kunna göra upphopp i denna sadeln men det får helt enkelt lösa sig... Nu ska den skrittas in först så den sätter sig efter henne och så får det bli lite finjusteringar de närmsta månaderna när hon ändrar sig i ryggen men sen behöver vi nog inte krångla med detta mer! 

Åkte tidigt i morse och har en timme kvar hem så detta har verkligen tagit hela dagen! Mamma har även plockat upp en liftare som åker med sista biten hem. Nån tysk som ska till Frölunda å hälsa på sin kompis. Typiskt min mor att plocka upp löst pack! :)
Hann mocka i morse men måste rida Broshan när jag kommer hem så han är redo för hoppträning imorgon! Var längesen nu så ser verkligen fram emot det! Hoppas på fint väder bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0