What If Our Hard Work Ends In Despair

Sitter och läser Metro, dricker morgonkaffe och lyssnar ofrivilligt på en praktikant vi har på avdelningen som har någon form av sångtourettes. Man sätter ju kaffet i fel strupe när hon helt plötsligt, utan någon som helst förvarning, vrålar ur sig nån rad ur någon random låt. Gärna bara en rad oxå, aldrig två! Och gärna högt, jävligt högt!

Har sovit så dåligt inatt! Har nog inte hänt på flera månader. Inatt vaknade jag av att jag låg på helt fel håll i sängen, och kollade på klockan nästan en gång i timmen. Kanske är det torsdag som oroar mig. (Vill inte, vill inte, vill inte!) eller så var jag bara stressad över ett meddelande jag fick på kvällen. 

Blev ett rätt så bra pass på gymmet igår efter jobbet. Chill i stallet med promenad för Meppe, som jag trodde skulle ha träningsvärk efter söndagens hoppträning. Vart så längesen sist men han verkade pigg å fräsch ändå. Kanske kommer idag istället.. Passade även på att klippa Broshan lite. Blev värsta ridskoleklippningen, men det får duga sålänge så tar vi mer nästa vända.


Idag hämtar vi ut Cäsis dressyrsadel från sadelmakaren. 21 år gammal får han sin första alldeles egna.
På torsdag blir det pay and ride för honom och Mathilda på Bulycke :)

Karma finns inte - jag är säker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0