Allting Kan Gå Itu, Men Ett Hjärta Kan Gå I Tusen Bitar

Inte riiiktigt min dag idag kan man säga, vaknade i morse med en överläpp som var gigantisk. Vart måttigt nöjd men bara att bita ihop och hasa sig till jobbet för å starta lite botoxrykten. =/ Gick hyfsat bra att jobba till jag klämde mig kalasklantigt i ett lyftverktyg. Paniken som upptod när jag satt fast och det bara klämde åt mer å mer. Som jag skrek (verkligen som en stucken gris) på stackars Tobbe som försökte få loss mig... Efter lite is och tårar på chefens kontor så löste sig resten av dagen utan några mer större incidenter.

Nu ska jag ta på mig dom varmaste, mysigaste burrkläderna jag kan hitta och hasa mig ner till affären för att handla inför morgondagen. Lite käk och förfestande här innan vi drar till Höstfesten. Ser väldigt mycket fram emot detta, jag å Ävish har laddat i flera veckor! Borde städa men orkar verkligen inte. Får se när jag slocknar sedan, troligen alldeles för tidigt. Hoppas jag orkar kolla lite på tv iaf, hade vart trevligt som omväxling.

Red lite muggflytt och gjorde lite upphopp på min lilla Cäse igår. Som han blev glad! =)
Broshan fick också gå ett par grenar, lyssnade superbra och blev inte alltför till sig i trasorna. Men vi har en del att jobba på kan man ju lugnt säga...
Blev träning på Chack också. Grymmeponnyn! Kul att bara kunna fokusera på sig själv, det behöver jag.

Nä mot affären nu nu nu!
 
I morse hehe
 
 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0