Mjauu

Äntligen helg! Prisa gud! Tjoho!
Vart ju rätt fett kämpigt att gå upp till en övertidslördag på jobbet i morse efter gårdagens aw på Kentor. Alldeles för mycket vin vart det fastän jag lovat mig själv att ta det lite lugnt för att inte trilla in som ett vrak på jobbet. Planen misslyckades totalt och jag trillade såklart in som ett vrak i morse likväl förbannat. Två timmar i mygeltempo hann jag arbeta innan brandlarmet gick och det bara var att utrymma fabriken. Ut i kylan å kvickna till medans brandpersonalen genomsökte.
Fabriken brann inte ner (synd) och resten av dagen fortlöpte ganska smärtfritt. 8,6 timmars prat om allt möjligt snusk har dock tagit på krafterna (och även gjort mig aningens mörkrädd) Så nu är det soffan med en kopp te och en påse godis som gäller en timme innan det är dags att göra sig iordning för inflyttningsfest hos Sofia och John.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0