Outstanding Helg!

Fan vad kul det var igår! Gör inte det minsta att jag var hemma kvart över sex i morse, missade nästan all sömn och att mamma fick köra mig till Bulycketräningen som började kl 9.
Ett par timmars slappande på soffan i Skändla, en lång pw/jogg-runda för mig å Broshan, mat och supergod efterrätt (kommer nog bjudas på vid nästa halv åtta hos mig) innan jag åkte hem. Har städat, lagat lite matlådor för veckan och bäddat rent i sängen. Kommer somna som en prinsessa!

Är visst hästledig imorgon! Castor och Broshan har medryttare och Johanna rider Merlin lite nu när hennes kuse är skadad. Och TW är ju i Hyssna så inte ens hon behöver mig. Lyxigt värre! Får ta tillfället i akt att åka till gymmet efter jobbet! Blir nog en sväng till stallet ändå å andas lite häst iaf! Måste man så måste man :)

Inte så längesen det var grönt, torrt och varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0