Cross That Line

Tillbringat senaste timmen med att montera ihop en hylla jag å mami köpte idag. Tror nog inte att mina grannar älskar mig när jag är brutal med min nya hylla mitt i natten. Men det blev fint till sist! Borde sova men är inte alls trött!

Skulle åkt med stallgänget till Delsjön och klättrat idag, men fick en ridfri dag idag tack vare Annie som åkte med dom istället och klättrade Broshan. Hur gött som helst! Ibland behöver man få samla lite inspiration och motivation till kommande ridpass. Fastän motivationen faktiskt är ganska hög nu med alla kusarna. Jag har helt enkelt dom bästa tåwtåwsarna!

Igår fick jag sällskap av Eva! Lagade lite käk och satt och pratade hela kvällen. Mysmys!

Upp tidigt imorgon för å åka med Mathilda och Castor på Pay and Ride. Finaste lilla ponnyn står tvättad och knoppad hemma nu. Filmkameran på laddning, snickerskaka och negerbollar bakade. Jag och Anna ska vara ponnymammor åt vårat hjärta! Åh vad det ska bli kul att se dressyrCäsi imorgon!

Nä, nu ska jag ringa min syster och prata tills jag somnar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0