Hög på endorfiner

När jag vaknade i morse å kollade ut så öste regnet ner. Stängde av alarmet och drog täcket över huvudet, vaknade en timme senare å regnet öste om möjligt ännu mer. Suck å dubbelsuck! Hasade mig till stallet ändå i hopp om att det skulle sluta. Så blev det inte så fick bli en sväng till gymmet istället. Kutade röven av mig på bandet en stund innan jag åkte tillbaka till stallet igen. Fick bli en snabb tömkörning av Broshan å när vi var nästan klara så kom solen en stund! Hög på endorfiner nu med en touch av D-vitaminkick. Fick även rånat min mor på hennes tacogratäng (gjorde ett ganska omfattande rån så hoppas att hon inte vill ha ihjäl mig när hon öppnar kylskåpet:)!) kommer bli lätt att jobba ikväll!

Förmodligen slut på sånna här fina sommarkvällar nu..:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0