Vasarusaru!?

Eskalerade lite igår med diverse drinkar hos min syster. Satt i bilen och klappade Simons surfbrädor hela vägen hem. Kändes fullt normalt vid tillfället - känner mig dock inte lika fräck idag..

Så dagen har tillbringats i fosterställning. Men jag var smart (tyckte jag iaf då) å släpade mig (mer typ kröp) till Skändla för å iaf ligga plattfall i solen. Ganska dålig ide visade det sig nu. Har en rätt onajs bränna efter att ha somnat helt skevt.

Vändningen kom vid sex när Mikaela kom med tårta. Lite trickträning med Brosh, som lärde sig sparka boll! Å sen red vi ut. TW fick nya skor å vi har ätit god mat.
Nu ska jag ställa sovtimern och lägga mig å kolla på Focus å somna. Lär inte ta många minuter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0