Favvobilderna från helgen!

Sitter å dricker lite varm choklad efter en lång dag. Borde väl duscha å gå och lägga mig som en normal människa. Men om drygt en halvtimme är det fredag och jag känner mig heltaggad så har ingen lust alls att sova. Var väl kanske lite dumt att sova både på frukost och lunchrasten idag kanske..:/
Fick lite hjälp av Mathilda efter jobbet med Broshi å Meppe, så jag hann motionera båda. Sen lastade vi Cäsi å åkte till Bulycke för dressyrträning. Mysigt att bara vara ponnymamma på läktaren för en gångs skull.
 
Här kommer några bilder från helgen när vi tolkade.
 
 
 
Broshan var grym till tolkning! Men så hade han, till sin fördel, bästa Anna i pulkan oxå!
Den sista bilden är helt klart den fräsigaste haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0