Vänligen vänta, vänligen!

Kalasdag ju! 

Bara att jag knölade i mig fisk till lunch ger jag mig själv plus i kanten för. Har lite fobi för fisk sedan Leif å mamma "råkade" köpa hem tre kassar fisk och vi åt det till middag nästan varje dag flera veckor i rad. Eller månader.. Iaf kändes det så!

Tjuvstartade på ny avdelning idag. Och även om jag kommer sakna Janne å Co och all plattformsjinglebellsdans på Motor så tror jag att jag kommer trivas kalaskalas på Cab Trim. 

Sprang milen idag på under en timme. Rätt nöjd med mig själv då löpning verkligen inte är min starka sida!

Även haft sitsträning för Mathilda på Merlin. Tur att han är snäll, och skumpig...Mathilda lär ha träningsvärk imon!! Men ska man rida sin första bohuscup i dressyr så får man ligga i hårdträning. Och hon kommer ha så mycket lättare att sitta på Castor sen :)

Lego har fått en katt! En väldigt charmig Monster som spinner högt och är väldans rädd för Lego. Han borde komma över det snart då han är typ lika stor och faktiskt har vassa klor.

Jag borde sluta skriva i punktform. Kanske har hänt till nästa gång jag får för mig att skriva nått. Vänligen ha överseende, vänligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0