Be My Baby

Äntligen fredag! Iaf lillfredag. Veckorna går faktiskt galet fort! Har hunnit med en sväng på gymmet och tampats med en crazyBrozh runt Hökällan. Det där med att skritta är inte hans grej alltså.. Men plus i kanten för att han inte hade rullat sig idag! Tror att han har haft fullt upp med att spana på den nya bruden i stallet.

Seg deg på jobbet. Just nu chillar vi bara för att vi ligger FÖR bra till med hytterna. Fastän det är planerat massor med övertid oktober, november och december. Grannens hamster hade gjort en bättre planering för det här företaget.
Kollegorna försöker mata mig med choklad. Jag vägrar! Kollegorna tjatar. Jag pluggar i lurarna å spelar Ed Sheeran på högsta möjliga volym och låtsas att jag är döv. Resa till Teneriffa bokad 1 december så nu får det vara lite allvar med kost å träning, iaf på veckodagarna! All-inclusive är givet så kan synda satan då. Fast jag vet att PG kommer piska sönder mig på gymmet oxå så det lär gå på ett ut:) som jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0