Älskar denna årstiden!

Har haft en finfin jul! Galet mycket god mat, fina paket och grymt sällskap! 
Fick in granen helt själv i år. (Stark kvinna reder sig själv!) Bakat julgodis i fyra omgångar. Även, med all hjälp av Anna, slängt ihop ett pepparkakshus!


Leifsen bröt armen och opererades häromdagen. Riktigt tråkigt för honom, stackarn har ju energi å jobba för ett helt kompani så han klättrar lite på väggarna just nu :( Rätt så mycket tur i oturen för mig ändå som kan ha hans bil sålänge, eftersom jag fortfarande inte fått tummen ur röven och åkt och köpt en själv. Måste försöka göra det imon alltså! Har nog iaf bestämt mig för vad jag vill ha för nått...äntligen!

Vi hade fix i Pillans lägenhet. Sex tjejer med och utan kläder var vi som skulle måla å tapetsera. Rätt spännande emellanåt eftersom inte en jävel av oss hade nån som helst förkunskap om tapetsering..


Nyår med bra sällskap

Myskväll i fredags

Gjorde jordens tabbe och blev haffad av världens snyggaste polis häromnatten! 

Spontan nattbio igår. <3

Livet leker!

Fullspäckad vecka med fokus nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0