Not That Kind Of Girl

Är helt jävla tom! Tur att bästa skeden kom med filmer å buffade, puffade, stoppade om mig och höll min hand hela natten. Guld värt!

Blir bra att åka till Teneriffa nu och utvärdera livet lite, jag känner verkligen inte igen mig själv nånstans! Tror att jag nog var bättre när jag var en badassbitch utan känslor!

Har inte börjat packa än, fastän jag lovat PGsson otaliga gånger...men det blir kanske lite mer spännande å wildncrazy såhära iaf..? Allt går la å köpa där nere tänker jag å chillar nog lite till på att skriva packlista.. Om 12 timmar ska vi vara incheckade på Landvetter å här sitter jag på jobbet och kollar Youtube-klipp på nån som fångar kängurus utklädd som struts.

Tappade Broshan idag som passade på att motionera sig själv med tyglar och stigbyglar flaxandes på fältet. Jag tror att mitt hjärta stannade för en stund! Otroligt otrevligt faktiskt.

Spel och vin med grannen i lördags. Jag blev så galet bakis! Inte okej nånstans och jag fasar nästan lite för veckans supande.
Hans kids hade ringt på hos mig det första dom gjorde när dom kom från dagis idag oxå, dör lite vad dom är söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0