"Man vill bara gråta, ändå står man bara där och ler"

Det känns att det är fredag. Pojkarna spelar musik, dricker läsk i partymuggar å har dukat upp en jävulsk kakbuffé. Var inte så farligt jobbigt att motstå, tills dom kom med ett eget fat till mig å satte mitt framför datorn. Jag försöker snacka bort det med lite Audi r8 å flyttar bort kakorna i smyg.

Kom upp i hyfsad tid idag och stack till stallet för en uteritt på Broshan. Han var pigg å glad som vanligt. Bästa humörsboosten! <3 blev även att tömköra Olivia en sväng då Matilda ligger hemma halvdöd. 

Var å kollade på bil i morse. Den jag skulle kollat på från början var såld så fick spana på lite annat än vad jag tänkt mig från början. Är om möjligt ännu mer splittrad nu!! 

Mammsen å Leifsen var å köpte en för tidig födelsedagspresent till mig idag. Vill mest hem å montera ihop den just nu! 

Imorgon blir det shopping med min fina vän för på tisdag drar vi till Teneriffa!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0