Bitterhet klär ingen!

Redan onsdag, och nästan hela arbetsdagen är gjord! Går sjukt fort och om två veckor är vi på Teneriffa! Längtar ihjäl mig! Behöver sol å värme nuu, helst igår! Gjorde 20 timmar övertid i helgen, och har jobbat över lite nästan varje vecka sen semestern, så ska verkligen bli extra härligt att komma bort från jobbet ett tag!

Högeraxeln värker satan efter promenaden i måndags då Meppe släpade mig å Broshan hela vägen hem från måleriet. Han är inte på min favvolista och funderar allvarligt på om han inte bara kan få vila hela vintern! Men då blir han nog ledsen...eller om det är jag som blir ledsen, läge oklart där..!

Gunnel har kastat in handduken helt och ska få åka till skroten. Jakten på ny bil har börjat å jag har ingen som helst aning om vad jag vill ha. Lutar åt en ny skitbil men Leifsen är väl inte jättepepp på att rycka in när det ska bytas delar hela tiden! Funkar inte att åka omkring i hästbilen iaf, så mycket är säkert!

När jag ändå kommer få gå in å nalla i sparkontot till en bil så passade jag på att shoppa lite idag. Får nog bli en fortsättning på det imon eller fredag. Allt eller inget lixom! Jag är dålig på nyanser. Å andarna/änglarna/tomtarna/whateveritis säger att jag ska lägga mer pengar på mig själv....sååattteeeh!

Grattis till min syster å Viktor som skrev kontrakt på en liten stuga i södra skärgården igår. Kommer bli underbart att hänga där till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0