Det Är Helg!

Popcorn och Suits tills jag somnar.. :) soft kväll på jobbet idag. Nån hade tappat bort en pall med kablar så blev en hel del chillade i väntan på lastbilen som som skulle pallra sig från Arendal med kablarna i sin last. Han måste kört fruktansvärt långsamt.. Vi hann nästan starta upp ett helt nytt företag under tiden. Så blir vi arbetslösa nån gång så är det bara att börja sälja lösbröstvårtor! Får kanske fila en aningen på marknadsföringen bara..

Planer för morgondagen (dagen) är att köra Broshan å Matilda som ska träna för Anki Tifelt. Blir även ett pass på gymmet, stallfix, en sväng till Kungsbacka och inflyttningsfest hos en kollega. Ville även gått in å jobbat en sväng men tror inte att dygnets timmar räcker till för det :/

Klippte Broshan idag, fastän jag egentligen bestämt mig för att låta bli! Han har vart ett monster det sista med energi för ett helt kompani! Ponnykräket äter ju inte ens nått kraftfoder så finns inget sånt att minska ens. 
Tänker att det lätt kan bli ännu mer kaoz i den lilla bönhjärnan nu.. Men nu är det gjort, och Matilda dressyrtuktade honom i två timmar idag så bara att hoppas att han håller sig i skinnet imon!

Har en kalashelg framför mig med bl.a. gymkhanaläger för Bulycketjejorna och obligatoriska tacosöndagsmyset.
Nästa helg bär det av till Ullared för å shoppa loss till PGs nya lägenhet och då blir det även inflyttningsfest!
I januari har min fining bokat en partykryssning för oss, men innan dess ska vi ju till Teneriffa en vecka!


Kommentarer
Anonym

Du är finaste! Go Pimpim å PG. Längtar tills söndag. Puss mitt hjärta

2015-10-30 / 22:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0